Polski English Gmina Zabrodzie Herb i Flaga

Sprawozdanie z wycieczki - PSP w Adelinie

W dniach 11 - 14 czerwca 2013r. grupa 40 uczniów z klas III - VI Publicznej Szkoły Podstawowej im. ks. Henryka Nowackiego w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Adelinie była na wycieczce w Trójmieście.
Pierwszego dnia wycieczki uczniowie zwiedzili Grunwald i spacerowali po polach grunwaldzkich, mieli czas na zakupienie pamiątek. Po zakwaterowaniu w hotelu „Bursztyn" w Sobieszewie koło Gdańska„ udaliśmy się na spacer po plaży i powitaliśmy Morze Bałtyckie. Następnie odbyła się dyskoteka.. Potem odbyły się zajęcia sportowe - gra w siatkówkę.
Drugiego dnia zwiedzaliśmy Gdańsk: Rynek Starego Miasta z kamieniczkami i Fontanną Neptuna, Złotą Bramę. Następnie odbyliśmy rejs statkiem na Westerplatte. Po powrocie dzieci spacerowały po Rynku Starego Miasta w Gdańsku i miały możliwość zakupienia pamiątek.
Po powrocie do hotelu dzieci korzystały z atrakcji w sali zabaw. Miały również możliwość gry w piłkę nożną i siatkową oraz ringo na plaży.
Trzeciego dnia zwiedziliśmy Oliwskie ZOO, Katedrę Oliwską, gdzie wysłuchaliśmy koncertu organowego. Następnie udaliśmy się do Gdyni, aby zwiedzić Muzeum Okrętu ORP Błyskawica. Potem przejechaliśmy do Sopotu i spacerowaliśmy po Molo. Po powrocie udaliśmy się na plażę, aby pograć w piłkę i ringo oraz pobudować z piasku. W hotelu odbył się konkurs plastyczny .
Czwartego dnia po wykwaterowaniu z hotelu udaliśmy się w drogę powrotną. W Malborku zwiedziliśmy Zamek Krzyżacki. Dzieci miały czas na zakup pamiątek i wyruszyliśmy w dalszą podróż.